loading...

دانلود فیلم ترکی دوبله فارسی و با زیرنویس مناسب دیدن

بازدید : 170

دانلود سریال شمیم عشق

خلاصه داستان سریال ترکی شمیم عشق

دانلود سریال Yer Gök Ask

دانلود قسمت آخر سریال سریال ترکی شمیم عشق

سریال شمیم عشق با دوبله فارسی و زبان اصلی

دانلود سریال ترکی Yer Gok Ask با دوبله فارسی

.

 

سریال ترکیه شمیم عشق با بازی مرات اونالمیش و بیرجه آکالای از 9 آگوست , 2010 تا 27 مه 2013 از شبکه FOX در 122 قسمت پخش شد.این سریال در زمان پخش جزء محبوب ترین برنامه های تلویزیونی در سرار جهان شد.تا جایی که به تمام زبان های دنیا دوبله و در کشورهای مختلط پخش شد.

خلاصه داستان سریال ترکیه شمیم عشق

یک خانواده ثروتمند (هانچی اوغلو) دارای املاک وسیعی در منطقه ای به نام کاپادوکیه در ترکیه میانه هستند. یوسف (مورات اونالمیش) بزرگترین پسر این خانواده ثروتمند است. یوسف تجارت خانوادگی را اداره می کند و تمام مسئولیت خانواده را بر دوش خود دارد. یوسف بسیار خوش تیپ، پولدار و سخت کوش است. بنابراین، زنان زیادی هستند که می خواهند عروس خوشبخت او لقب بگیرند، اما یوسف می خواهد با زنی که دوستش دارد ازدواج کند.

 

 

برای دانلود سریال شمیم عشق - Yer Gok Ask لینک پایین کلیک کنید.

 

دانلود دوبله سریال شمیم عشق - Yer Gok Ask

 

در صورتی که لینک بالا باز نشد از طریق یکی از لینک های پایین آدرس جدید سایت را پیدا کنید.و از طریق ان وارد سایت شده و سریال یا فیلم مد نظر خود را جست و جو کنید.

لینک اول - لینک دوم - لینک سوم

.

دانلود سریال شمیم عشق

 

در فصل اول دو خواهر هاوا و توپراک عاشق مردی ثروتمند بنام یوسف می شوند که بسیار خوش گذران بوده و از دختری بدون ازدواج با رابطه ای یک شبه دارای فرزندی شده .مادر او شب دنیا آمدنش میمیرد و یوسف که فرزندش را به خانه آورده باعث دردسر او می شود .

مادر یوسف در شهر به دنبال مادری می گردد تا بتواند نوه اش را شیر دهد و توپراک که تازه دخترش را از دست داده این مسئولیت را قبول میکند . توپراک از همسرش اجازه گرفته و به خانه یوسف می رود و آنجا عاشق او می شود و اما خواهرش هاوا را نیز با خود می برد .هاوا نامزد بوده اما به ثروت بزرگ یوسف چشم می دوزد و کم کم از او خوشش می آید و به دنبال نقشه برای نزدیک تر شدن به او می شود .اما به دلیل اختلاف بین بازیگرها و جدایی آنها از سریال در سناریو تغییرات زیادی انجام می شود .

توپراک که کارکتر اصلی سریال بوده به دلیل حسادت زیاد بیرجه به نزدیک شدن سلن سویدر و همسرش مورات از سریال جدا شده و به عمر گل لاله می رود به همین دلیل یک سقوط شدید پیدا کرده و موضوع سریال و سناریو کلا تغییر پیدا میکند .

در فصل دوم به دلیل رفتن توپراک و ازدواج او با چنار ،کارکتر جدیدی وارد سریال شده و جنگیدن بین هاوا و این کارکتر برای یوسف را نشان میدهد .در اواخر فصل دوم نیز با مرگ یوسف تغییرات بزرگی ایجاد می شود و پس از مدت زمانی نیز هاوا هم میمیرد و از سریال بیرجه جدا می شود .

.

برای دانلود سریال شمیم عشق - Yer Gok Ask لینک پایین کلیک کنید.

 

دانلود قسمت آخر سریال شمیم عشق

 

در صورتی که لینک بالا باز نشد از طریق یکی از لینک های پایین آدرس جدید سایت را پیدا کنید.و از طریق ان وارد سایت شده و سریال یا فیلم مد نظر خود را جست و جو کنید.

لینک اول - لینک دوم - لینک سوم

 

دو خواهر هاوا (حوا) و توپراک عاشق مردی ثروتمند بنام یوسف می شوند که بسیار خوش گذران بوده و از رابطه با یک دختر قبل از ازدواج بچه دار می شوند . مادر بچه شب دنیا آمدنش می میرد و یوسف که فرزندش را به خانه آورده باعث دردسر او می شود .مادر یوسف در شهر به دنبال مادری می گردد تا بتواند نوه اش را شیر دهد و توپراک که تازه دخترش را از دست داده این مسئولیت را قبول می کند . توپراک از همسرش اجازه گرفته و به خانه یوسف می رود و آنجا عاشق او می شود و اما خواهرش هاوا را نیز با خود می برد .هاوا نامزد بوده اما به ثروت بزرگ یوسف چشم می دوزد و کم کم از او خوشش می آید و …

سلن سویدر بازیگر نقش توپراک خواهر هاوا که در یک فصل و نیم سریال شمیم عشق ایفای نقش می کرد در همان نقش وارد سریال عمر گل لاله می شود .این برای نخستین بار است که برای بازیگری چنین اتفاقی می افتد .

 

مورات ایفا کننده نقش یوسف بعد از اینکه حدودا در ۲ فصل از سریال بازی می کند تصمیم می گیرد از سریال جدا شود . این تصمیم او به خاطر ایفای نقش دیگری بوده است اما تنها پس از ۴ قسمت ، سریال جدید مورات تمام می شود .

همسرش بیرجه بازیگر کارکتر هاوا نیز پس از جدا شدن مورات ،تقاضای مرگ کارکترش را می دهد و با مرگ هاوا و یوسف بیرجه و مورات از سریال جدا می شوند .اما سریال همچنان با وجود مرگ دو کارکتر اصلی ادامه می یابد و به جای دو بازیگر اصلی نقش های جدید اضافه می شود .حتی برای مراسم ختم کارکتر هاوا خواهرش توپراک از سریال عمر گل لاله دوباره به این سریال می آید و در یک قسمت آن بازی می کند .

 

 

خلاصه داستان, سریال ترکی, شمیم عشق

پس از مرگ دو کارکتر اصلی سریال ، دو نقش جدید اضافه شده بوراک هاکی و ملیسا اسلی پاموک که بازیگر نبوده و هیچ تجربه ای نداشته وارد سریال می شوند که موضوع تمسخر بسیاری از گوشه نویسان بوده ،حتی هر دو بازیگر جدید سریال با صدای اصلی خودشان بازی نمی کنند و برای آنها صداگذاری می شود .

موضوع : در فصل اول دو خواهر هاوا و توپراک عاشق مردی ثروتمند بنام یوسف می شوند که بسیار خوش گذران بوده و از دختری بدون ازدواج با رابطه ای یک شبه دارای فرزندی شده .مادر او شب دنیا آمدنش میمیرد و یوسف که فرزندش را به خانه آورده باعث دردسر او می شود .مادر یوسف در شهر به دنبال مادری می گردد تا بتواند نوه اش را شیر دهد و توپراک که تازه دخترش را از دست داده این مسئولیت را قبول می کند . توپراک از همسرش اجازه گرفته و به خانه یوسف می رود و آنجا عاشق او می شود و اما خواهرش هاوا را نیز با خود می برد .هاوا نامزد بوده اما به ثروت بزرگ یوسف چشم می دوزد و کم کم از او خوشش می آید و به دنبال نقشه برای نزدیک تر شدن به او می شود .اما به دلیل اختلاف بین بازیگرها و جدایی آنها از سریال در سناریو تغییرات زیادی انجام می شود .

توپراک که کارکتر اصلی سریال بوده به دلیل حسادت زیاد بیرجه به نزدیک شدن سلن سویدر و همسرش مورات از سریال جدا شده و به عمر گل لاله می رود به همین دلیل یک سقوط شدید پیدا کرده و موضوع سریال و سناریو کلا تغییر پیدا می کند ،همین آمار بیننده پایین سریال را پایین تر نیز می آورد .

در فصل دوم به دلیل رفتن توپراک و ازدواج او با چنار ،کارکتر جدیدی وارد سریال شده و جنگیدن بین هاوا و این کارکتر برای یوسف را نشان میدهد که موضوعات تکراری بین آن بیشترین شکایات از سریال بوده .

در اواخر فصل دوم نیز با مرگ یوسف تغییرات بزرگی ایجاد می شود و پس از مدت زمانی نیز هاوا هم میمیرد و از سریال بیرجه جدا می شود .

درباره سریال ,
ali سه شنبه 01 شهریور 1401 زمان : 20:01 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

درباره ما
سریال ترکی فیلم ترکی دانلود سریال ترکی فیلم سینمایی ترکی زیرنویس چسبیده سریال ترکی زیرنویس چسبیده دانلود فیلم عاشقانه ترکی دانلود سریال های ترکی نتفلیکس اخبار بازیگران ترک دانلود فیلم ترکی با زیرنویس دوبله فارسی فیلم ترکی سریال ترکی با دوبله سریال ترکیه ای با دوبله فارسی دانلود دوبله فارسی فیلم ترکی
اطلاعات کاربری
موضوعات
آرشیو
  • 1402
  • 1401