loading...

دانلود فیلم ترکی دوبله فارسی و با زیرنویس مناسب دیدن

بازدید : 49

دانلود سریال ترکی از ما بهترون

دانلود سریال ترکی Jet Sosyete 

تماشای آنلاین سریال ترکی Jet Sosyete (از ما بهترون )

دانلود سریال از ما بهترون

دوبله فارسی سریال از ما بهترون

زبان اصلی و زیرنویس Jet Sosyete 

.

.

 

داستان یک خانواده طبقه متوسط که در جامعه بالا غیرمنتظره جا به جا می‌شود .. .      

.

.

 

 

برای دانلود سریال Jet Sosyete  لینک پایین کلیک کنید.

 

دانلود سریال دوبله Jet Sosyete 

 

در صورتی که لینک بالا باز نشد از طریق یکی از لینک های پایین آدرس جدید سایت را پیدا کنید.و از طریق ان وارد سایت شده و سریال یا فیلم مد نظر خود را جست و جو کنید.

لینک اول - لینک دوم - لینک سوم

.

دانلود سریال Jet Sosyete 

 

صفیه صبح زود سر میز صبحانه به یاشار، همسرش غر می زند که چرا چندین ماه است حقوق درست حسابی ای از رئیسش نگرفته و بهتر است هرچه زودتر به او اعتراض کند. یاشار کمی ترسو است و برای این که کارش را از دست ندهد، جلو نمی رود. صفیه انقدر اصرار می کند که یاشار شیر می شود!
از آن طرف، ییلدیز، دختر صفیه و یاشار، صبح چشمانش را در خانه ی مرد غریبه ای به اسم اوزان باز می کند. اوزان در نبود نامزدش، تمام شب را مست کرده و حتی در خانه اش پارتی هم گرفته. او با صدای زنگ در چشمانش را باز می کند و با دیدن ال آیدا پشت در شوکه می شود و می ترسد! ال آیدا کیک در دست به خاطر سالگرد عروسی شان سرزده وارد خانه می شود. او از اوزان با ذوق می پرسد: «اگه گفتی امروز چه روزیه؟ » اوزان که به کل همه چیز را فراموش کرده می گوید: «تولد منه؟ » و با دیدن قیافه ال آیدا فورا می گوید: «پس تولد توئه! » ال آیدا قیافه می گیرد و می گوید: «امروز سالگرد آشناییمونه اوزان جون! » اوزان لبخند مصنوعی میزند و می گوید: «که میشه تولد دوباره من!! »
یاشار سر میز صبحانه متوجه نبود ییلدیز می شود و صفیه سعی می کند طرف دخترش را بگیرد و می گوید که برای خرید نان رفته! از طرفی ییلدیز با دیدن ال آیدا، برای این که دردسر نشود، خودش را با این که لباس نامناسب و آرایش غلیظ دارد به عنوان پرستار معرفی می کند و فورا خانه را ترک می کند!
ال آیدا داخل خانه سگی پیدا می کند که نمیداند از کجا آمده و با این حال با ذوق فکر می کند اوزان سگ را به عنوان هدیه سالگرد آشنایی شان به او داده است! همان موقع زنی با عصبانیت وارد خانه می شود و سگ را از آغوش ال آیدا بیرون می کشد و می گوید: «این مرد با دوستاش نصفه شبی ریختن خونه م و سگمو دزدیدن! » ال آیدا این را که می شنود تازه می فهمد دیشب چه خبر بوده و با دیدن ماشینش که اوزان با آن تصادف کرده و درب و داغانش کرده عصبانیتش بیشتر می شود! همان موقع چنگیز، پدر اوزان وارد خانه می شود و با دیدن وضعیت، دور از چشم ال آیدن با عصبانیت به پسرش می گوید: «پسره ی احمق تنها راه نجات ما و شرکتمون اینه که با دختر اصیلی مثل ال آیدا ازدواج کنی! اونو از دست نده! » و با آمدن ال آیدا تمام سعیش را می کند تا همه چیز را ماست مالی کند. تا این که ال آیدا با باز کردن در کمد و دیدن دختر دیگری که از شب گذشته آنجا خوابش برده، با عصبانیت به چنگیز چشم می دوزد! چنگیز حتی سعی می کند این را هم عادی جلوه بدهد اما کم می آورد و می گوید: «حتی منم نمیتونم اینو حل کنم! » ال آیدا قهر کرده و خانه را ترک می کند!
گوندوز برادر صفیه که همراه ملک خواهرشان در خانه صفیه و یاشار زندگی می کنند، پسر جوان خلافی است که مدام در حال فرار از پلیس است.
چنگیز اوزان را مجبور می کند با ال آیدا قرار بگذارند تا از او معذرت خواهی بکند. اما اوزان عین خیالش نیست و چنگیز که به فکر شرکتشان است حتی جلوی او زانو میزند و التماسش می کند تا اوزان را ببخشد! ال آیدا قبول نمی کند و چنگیز از لج اوزان هم که شده به او می گوید: «حالا میبینی که جای تو یکی دیگه از شرکت رو مدیر کل میکنم! » اوزان به مسخره می گوید: «حتی من میگم بهتره آبدارچی شرکت رو مدیر کل کنی! » چنگیز برای این که جلوی او کم نیاورد می گوید: «حالا میبینی که میکنم تا بهت ثابت کنم تو بی عرضه ای! »
یاشار به شرکت رفته و پیش دوستش ناله می کند که چطور باید با رئیسش صحبت کند تا بتواند افزایش حقوق داشته باشد. همان موقع به گوشش می رسد، رئیس او را به اتاقش صدا کرده. این کار سابقه نداشته و به همین خاطر یاشار هول می کند و فریاد میزند: «نکنه منو دست میندازن! مگه میشه رئیس منو بخواد ببینه!! »
گیزم زن چنگیز، با دیدن یکی از کارمندهای شرکت، به او خبر میدهد که چنگیز قرار است کسی را از شرکت به عنوان مدیر کل انتخاب کند. تومی با شنیدن این خبر حس می کند چنگیز قرار است او را انتخاب کن

.

برای دانلود سریال از ما بهترون لینک پایین کلیک کنید.

 

دانلود زیرنویس سریال از ما بهترون

 

در صورتی که لینک بالا باز نشد از طریق یکی از لینک های پایین آدرس جدید سایت را پیدا کنید.و از طریق ان وارد سایت شده و سریال یا فیلم مد نظر خود را جست و جو کنید.

لینک اول - لینک دوم - لینک سوم

 

ازگی مولا از بازیگران سرشناس ترکیه ای است که حضور موفقی هم در سینما و هم تلویزیون کشور ترکیه دارد و در لیست بلندی از فیلم ها و سریال های ترک همانند آپارتمان بی گناهان، خانواده بزرگ من، بیراهه، جلال و جیران و … حضور داشته است. در زیر با زندگینامه و بیوگرافی ازگی مولا بیشتر آشنا خواهید شد.

ازگی مولا و انیس آریکان

اجه ایرتم (به ترکی Ece irtem) متولد ۱۵ دی ۱۳۶۹ در سیواس، بازیگر جوان و زیبای ترک است که این روز ها با نقش گیزم سزر به هنرنمایی در سریال جدید و پرطرفدار آقای اشتباه پرداخته است.

 اگر مانند ما کنجکاو شده اید تا در مورد اجه ایرتم بیشتر بدانید، در این بخش به بیوگرافی جالب اجه ایرتم خواهیم پرداخت. مثل همیشه با وای آره همراه باشید: 

تحصیلات اجه ایرتم 

اجه مدت زیادی در سیواس زندگی‌ کرده و برای تحصیلات دانشگاهی، راهی ازمیر شده است. او  حدود ۳ سال به تحصیل در رشته ی خوانندگی و اپرای دانشگاه یاشار پرداخته و به عنوان شاگرد سوم این رشته، فارغ التحصیل شده است. او پس از آن، تصمیم گرفته تا برای تحصیل در رشته ی بازیگری، وارد مرکز فرهنگی ‌صدری الیشیک شود. 

اجه در بسیاری از شهر های مختلف ترکیه زندگی کرده و از آشپزی و تنیس روی میز لذت می برد. هدف اجه قبل از ورود به عرصه ی بازیگری، یادگیری خوانندگی و موسیقی باتی بود اما بواسطه استادش، به بازیگری علاقمند شده است. 

درباره سریال ,
ali دوشنبه 07 شهریور 1401 زمان : 15:37 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

درباره ما
سریال ترکی فیلم ترکی دانلود سریال ترکی فیلم سینمایی ترکی زیرنویس چسبیده سریال ترکی زیرنویس چسبیده دانلود فیلم عاشقانه ترکی دانلود سریال های ترکی نتفلیکس اخبار بازیگران ترک دانلود فیلم ترکی با زیرنویس دوبله فارسی فیلم ترکی سریال ترکی با دوبله سریال ترکیه ای با دوبله فارسی دانلود دوبله فارسی فیلم ترکی
اطلاعات کاربری
موضوعات
آرشیو
  • 1402
  • 1401