loading...

دانلود فیلم ترکی دوبله فارسی و با زیرنویس مناسب دیدن

بازدید : 75

دانلود رایگان سریال ترکی تاسیس عثمانی – Kurulus Osman + دوبله فارسی

دانلود سریال قیام عثمان + لینک مستقیم + زیرنویس هاردساب چسبیده

دانلود سریال قیام عثمان با لینک مستقیم

دانلود سریال kurulus osman با دوبله فارسی

دانلود کامل سریال ترکی قیام عثمان kurulus osman با لینک مستقیم حجم کم

 

.

قیام عثمان (به ترکی استانبولی: کورولوش عثمان) سریالی اکشن محصول سال 2019 ترکیه و به کارگردانی متین گونای است. «قیام عثمان» درباره مبارزات داخلی و خارجی عثمان و چگونگی تأسیس و کنترل سلسله عثمانی است. این سریال مبارزات او را علیه بیزانس و مغول ها نشان می دهد که چگونه توانست استقلال خود را از سلطان رام تأمین کند تا یک کشور مستقل برقرار کند.

 

درباره سریال قیام عثمان

سریال قیام عثمان به کارگردانی فتحی بایرام در سال 2019 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ترکیه و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این سریال بوراک اوزچیویت، نورتین سونمز، ساروهان هونل، عایشهگل گونای , آلما ترزیچ به هنرمندی پرداخته‌اند.

.

.

 

 

برای دانلود سریال قیام عثمان - Kurulus Osman لینک پایین کلیک کنید.

 

 

دانلود سریال قیام عثمانی با دوبله فارسی

 

در صورتی که لینک بالا باز نشد از طریق یکی از لینک های پایین آدرس جدید سایت را پیدا کنید.و از طریق ان وارد سایت شده و سریال یا فیلم مد نظر خود را جست و جو کنید.

لینک اول - لینک دوم - لینک سوم

.

دانلود سریال قیام عثمان - Kurulus Osman

 

IMDb 7.7/10 از 1,906 رای

ژانر: اکشن ،درام، ماجراجویی

محصول کشور: ترکیه

مدت زمان: 45 دقیقه

شبکه: –

سال های پخش: -2019

روز پخش: دوشنبه

وضعیت: پایان فصل اول

رده سنی: بالای 13 سال

کارگردان: Mehmet Bozdag

ستارگان: Burak Özçivit, Nurettin Sönmez, Ragip Savas

.

برای دانلود سریال قیام عثمان - Kurulus Osman لینک پایین کلیک کنید.

 

 

دانلود سریال Kurulus Osman با زیرنویس فارسی

 

در صورتی که لینک بالا باز نشد از طریق یکی از لینک های پایین آدرس جدید سایت را پیدا کنید.و از طریق ان وارد سایت شده و سریال یا فیلم مد نظر خود را جست و جو کنید.

لینک اول - لینک دوم - لینک سوم

 

 

مجموعه تلویزیونی قیام عثمان ادامه سریال بسیار محبوب( قیام ارطغرل) Dirilis Ertugrul است. انگین آلتان دوزیاتان بازیگر ترک نقش ارطغرل قاضی را در سریال قیام ارطغرل برعهده داشت. همزمان با جنگ های صلیبی مقدس در خاور میانه، قبایل کوچ نشین ترکیه در مسیر جدیدی قرار گرفتند.

 

یک رزمنده جوان و شجاع، ارطغرل قاضی (پسر سلیمان شاه) پس از مرگ پدر، مجبور شد مسئولیت اوضاع هموطنان خود را به عهده بگیرد. ارطغرل به همراه همراهانش در میان صلیبیون تا بیزانس پیش می رفتند. یک مشکل بزرگ دیگر در شرق بود. مغولان از شرق تهدید می کردند.

 

قیام عثمان ادامه داستان فرزند ارطغرل قاضی، عثمان قاضی را روایت می کند. گفته شده که او عاشق دختری به نام Burçin Hatun شد. اما پدرش با این ازدواج موافق نبود. بعد از رشادت های عثمان پدر با این ازدواج موافقت می کند. عثمان در آغاز تاسیس امپراتوری عثمانی، کشورهای همسایه خود را فتح می کند.

سریال قیام عثمان Kuruluş Osman

بوراک اوزچیویت بازیگر نقش عثمان در سریال قیام عثمان


آنچه در سریال قیام عثمان مد نظر است، نگاهی داستانی و روایت گر به تاریخ ترکیه کنونی ست. این تاریخ از جوانی پسر ارطغرل و رشادت های او آغاز می شود. تاریخ تاسیس امپراتوری عثمانی که پر از فراز و نشیب است. چیزی که در این روایت خواهید دید، نبردهای فراوان بر سرقدرت در غرب اسیاست.

 

داستان زندگی عثمان داستان عشق و جنگ، بردباری، خشم و انتخاب مردی ست که همه چشم به او دوخته اند. تصمیمات درست یا اشتباه و از دست دادن یا به دست آوردن در این فیلم به خوبی به نمایش در آمده است. این داستان روایت یک ظهور است. ظهور قوی ترین امپراتوری در ترکیه کنونی.

 

 

درباره سریال ,
ali شنبه 12 شهریور 1401 زمان : 17:36 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

درباره ما
سریال ترکی فیلم ترکی دانلود سریال ترکی فیلم سینمایی ترکی زیرنویس چسبیده سریال ترکی زیرنویس چسبیده دانلود فیلم عاشقانه ترکی دانلود سریال های ترکی نتفلیکس اخبار بازیگران ترک دانلود فیلم ترکی با زیرنویس دوبله فارسی فیلم ترکی سریال ترکی با دوبله سریال ترکیه ای با دوبله فارسی دانلود دوبله فارسی فیلم ترکی
اطلاعات کاربری
موضوعات
آرشیو
  • 1402
  • 1401