loading...

دانلود فیلم ترکی دوبله فارسی و با زیرنویس مناسب دیدن

بازدید : 37

İyilik – خوبی

دانلود قسمت آخر سریال İyili

دانلود سریـال ترکی İyilik (خوبی) محصول سال 2022

دانلود سریال درام خوبی محصول ترکیه

دانلود سریال ترکی Iyilik خوبی با زیرنویس

:: دانلود سریال ترکی İyilik با زبان اصلی و لینک مستقیم با زیرنویس فارسی ::.

.:: سریال درام و بسیار زیبای خوبی – İyilik ::..

.

 

نسلیهان زندگی ای داره که از بیرون عالی به نظر میاد و همه حسرتش رو میخورن. نسلیهان هم این توهم رو باور کرده، و در حالی که فکر میکنه زندگی بی‌عیب و نقصی رو میگذرونه، متوجه می‌شه مورد اعتمادترین فرد زندگیش‌، شوهرش، خیلی وقته داره بهش خیانت می‌کنه. اونم با دختری که اون رو جای خواهرش میدونه. سنگ روی سنگ بند نمی‌شه و نسلیهان مجبور می‌شه درست و غلط، و خوب و بد رو دوباره زیر سوال ببره و معنایی دوباره بهشون بده. تا بتونه دوباره سر پا بایسته و به خاطر خودش، به خاطر خانواده‌اش، و به خاطر بچه‌هاش بجنگه…

.

 

 

 

برای دانلود سریال İyilik – خوبی لینک پایین کلیک کنید.

 

دانلود سریال İyilik – خوبی با زیرنویس چسبیده فارسی

 

در صورتی که لینک بالا باز نشد از طریق یکی از لینک های پایین آدرس جدید سایت را پیدا کنید.و از طریق ان وارد سایت شده و سریال یا فیلم مد نظر خود را جست و جو کنید.

لینک اول - لینک دوم - لینک سوم

 

.

دانلود فیلم Azem 3: Cin Tohumu 2016

دانلود سریال İyilik – خوبی

 

سریال « İyilik » که حول داستان یک خیانت می چرخد و ستارگانی چون خدیجه شندیل، اسماعیل دمیرجی را در خود جای داده از جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد و جایگزین سریال موفق « عشق منطق انتقام » خواهد شد.

    .

    برای پخش انلاین سریال İyilik – خوبی لینک پایین کلیک کنید.

     

    دانلود سریال İyilik – خوبی با دوبله فارسی

     

    در صورتی که لینک بالا باز نشد از طریق یکی از لینک های پایین آدرس جدید سایت را پیدا کنید.و از طریق ان وارد سایت شده و سریال یا فیلم مد نظر خود را جست و جو کنید.

    لینک اول - لینک دوم - لینک سوم

    معرفی فیلم ترکی

    دانلود فیلم Aşkın Ömrü عمر عشق 2022

    دانلود فیلم Bezm-i Ezel 2017

    دانلود فیلم Misafir مهمان 2011

    دانلود فیلم ۱ D@bbe 2006

    سریال İyilik اقتباسی از سریال کره ای به نام The Queen’s House است . مورات اوزتورک روی صندلی کارگردانی می نشیند. این سریال به جای سریال Aşk Mantık İntikam (عشق منطق انتقام) که در 22 آوریل تمام می شود، پخش می شود یعنی از 29 آوریل

     

    نسلیهان با بازی خدیجه شندیل در اولین پروموشن سریال زندگی باشکوهی از بیرون دارد. در حالی که نسلیهان به این توهم اعتقاد داشت و فکر می کرد زندگی ایده الی دارد، متوجه شد که فردی که در زندگی بیشتر به او اعتماد دارد، شوهرش مورات با بازی اسماعیل دمیرچی، مدت زیادیه که به او خیانت کرده است.

    در تریلر جدید، طراح کفش مورات، زمانی را در ماشین به دور از همه قبل از فشن شو با داملا سپری می کند که توسط سرا کوتلوبی بازی شده است. مورات به داملا می گوید که کفشی را که طراحی کرده است به عنوان مهمترین قطعه در فشن شو به نمایش می گذارد که باعث خوشحالی معشوقه اش می شود.

    اما وقتی نسلیهان متوجه می‌شود که مورات با داملا به او خیانت کرده است، برنامه‌ها تغییر می‌کند و یک سورپرایز بزرگ در فشن شو در انتظار داملا است.

     

    سریال İyilik با اولین قسمت آن جمعه 29 آوریل ساعت 20:00 از شبکه FOX پخش خواهد شد!

     

    درباره سریال ,
    ali سه شنبه 15 شهریور 1401 زمان : 11:08 نظرات (0)
    مطالب مرتبط
    ارسال نظر برای این مطلب
    کد امنیتی رفرش

    درباره ما
    سریال ترکی فیلم ترکی دانلود سریال ترکی فیلم سینمایی ترکی زیرنویس چسبیده سریال ترکی زیرنویس چسبیده دانلود فیلم عاشقانه ترکی دانلود سریال های ترکی نتفلیکس اخبار بازیگران ترک دانلود فیلم ترکی با زیرنویس دوبله فارسی فیلم ترکی سریال ترکی با دوبله سریال ترکیه ای با دوبله فارسی دانلود دوبله فارسی فیلم ترکی
    اطلاعات کاربری
    موضوعات
    آرشیو
  • 1402
  • 1401