loading...

دانلود فیلم ترکی دوبله فارسی و با زیرنویس مناسب دیدن

بازدید : 51

دانلود سریال چینی I Am the Years You Are the Stars 2021

دانلود سریال چینی معشوقه صد ساله من 2021 با زیرنویس فارسی

قسمت 1 سریال چینی معشوقه صدساله من قسمت اول

قسمت 24(پایانی) سریال چینی معشوقه صدساله من قسمت بیست 

دانلود سریال معشوقه صد ساله من I Am the Years You Are

قسمت اخر سریال معشوقه صد ساله من

.

 

خلاصه داستان :جین شیائو یو، دختریه که به یک بیماری عجیب مبتلا است. در طی یک تصادف اتوبوس او با یک طراح مد به نام جیانگ بای جو آشنا می شود. این دو در حالی که در جستجوی حقیقت پشت این مسائل هستند یکدیگر را شفا می دهند و عاشق یکدیگر میشوند و …      

.

.

 

 

برای دانلود سریال معشوقه صد ساله من لینک پایین کلیک کنید.

 

دانلود سریال دوبله معشوقه صد ساله من

 

در صورتی که لینک بالا باز نشد از طریق یکی از لینک های پایین آدرس جدید سایت را پیدا کنید.و از طریق ان وارد سایت شده و سریال یا فیلم مد نظر خود را جست و جو کنید.

لینک اول - لینک دوم - لینک سوم

.

دانلود سریال معشوقه صد ساله من - KiI Am The Years You Are The Stars

 

اطلاعات سریال

نام سریال:معشوقه صد ساله من

محصول: 2021 چین

پخش از شبکه: Tencent Video

ژانر فیلم: عاشقانه | فانتزی

روزهای پخش: پنچ شنبه | جمعه | شنبه

تاریخ پخش:  Dec 9, 2021 – Dec 25, 2021

تعداد قسمتها: 24 قسمت

مدت زمان: 45 دقیقه

بازیگران

Estelle Chen در نقش Jin Xiao Yu

Liu Hai Kuan در نقش Jiang Bai Ju

Liu Chao در نقش Lin Nuo Yan

Zhang Hao Yu در نقش Wei Lian / Dao Rui Fen

 

خلاصه ای از سریال چینی معشوقه صد ساله من :

جین شیائو یو دختریه که یه بیماری عجیب و عریب مبتلاست جین شیائو بخاطر یک تصادف رانندگی با با یه طراح مد مرموز به اسم بای جو آشنا میشه زمانی که اونا در حال جست و جو برای پیدا کردن حقیقت اتفاقات مرموز هستن همدیگه رو التیام میبخشن و عاشق هم میشن..

عنوان های سریال :

عنوان های دیگر سریال:

My Hundred Year Old Lover و  Wo De Bai Sui Lian Ren

کارگردان: Wong Chun Man

عنوان بومی:

我是岁月你是星辰

.

برای دانلود سریال معشوقه صد ساله من لینک پایین کلیک کنید.

 

دانلود زیرنویس سریال I Am The Years You Are The Stars

 

در صورتی که لینک بالا باز نشد از طریق یکی از لینک های پایین آدرس جدید سایت را پیدا کنید.و از طریق ان وارد سایت شده و سریال یا فیلم مد نظر خود را جست و جو کنید.

لینک اول - لینک دوم - لینک سوم

 

 

درباره سریال ,
ali چهارشنبه 16 شهریور 1401 زمان : 14:41 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

درباره ما
سریال ترکی فیلم ترکی دانلود سریال ترکی فیلم سینمایی ترکی زیرنویس چسبیده سریال ترکی زیرنویس چسبیده دانلود فیلم عاشقانه ترکی دانلود سریال های ترکی نتفلیکس اخبار بازیگران ترک دانلود فیلم ترکی با زیرنویس دوبله فارسی فیلم ترکی سریال ترکی با دوبله سریال ترکیه ای با دوبله فارسی دانلود دوبله فارسی فیلم ترکی
اطلاعات کاربری
موضوعات
آرشیو
  • 1402
  • 1401