loading...

دانلود فیلم ترکی دوبله فارسی و با زیرنویس مناسب دیدن

بازدید : 75

دانلود سریال ترکی Yargı

زیر نویس سریال قضاوت 

سریال ترکی درام 

دانلود زیر نویس چسپیده فصل اول سریال ترکی Yargı

دانلود زیر نویس Yargı

تماشای انلاین سریال ترکی Yargı محصول سال 2021

 

 

.

.

.

.

.

 

داستان ایلگاز و و وکیل جیلین در راه بررسی یک جنایت با هم آشنا میشن. این دو برای پیدا کردن قاتل مجبور میشن با هم هماهنگ بشن و همکاری کنن که این همکاری نقطه عطف زندگیشان میشه.

.

.

 

 

برای دانلود سریال  قضاوت لینک پایین کلیک کنید.

 

دانلود سریال قضاوت

 

در صورتی که لینک بالا باز نشد از طریق یکی از لینک های پایین آدرس جدید سایت را پیدا کنید.و از طریق ان وارد سایت شده و سریال یا فیلم مد نظر خود را جست و جو کنید.

لینک اول - لینک دوملینگ سوم

.

دانلود سریال Yargı - قضاوت

 

سریال ترکی قضاوت با بازی  پینار دنیز و کان اورگانجی‌اوغلو یکی از جذاب ترین سریال های در سال جدید بوده است.سریال ترکی قضاوت از تاریخ 19 سپتامبر 202 شبکه Kanal D در 13 قسمت 140 دقیقه ای شروع به پخش کرده است.

.

برای دانلود سریال Yargı لینک پایین کلیک کنید.

 

دانلود زیرنویس سریال Yargı

 

در صورتی که لینک بالا باز نشد از طریق یکی از لینک های پایین آدرس جدید سایت را پیدا کنید.و از طریق ان وارد سایت شده و سریال یا فیلم مد نظر خود را جست و جو کنید.

لینک اول - لینک دوم - لینک سوم

 

خلاصه داستان سریال ترکی قضاوت

سیلین ( پینار دنیز  ) وکیلی موفق که می تواند برای رسیدن به  چیزی که به آن اعتقاد دارد هر کاری انجام دهد. او مصمم و نترس است. وقتی پای قوانین به میان می‌آید، او مرزها را نمی‌شناسد.

سیلین در حین تحصیل در دانشکده حقوق، سرپرست خانواده می شود. پدرش به ناحق متهم به سرقت است و به مدت 5 سال باید در زندان بماند. در این مدت، سیلین تمام تلاش خود را برای حمایت از مادر و خواهر کوچکترش می کند و یاد می گیرد که چگونه به تنهایی با شرایط سخت زندگی مبارزه کند.

پس از آن، سیلین کارش را طبق قوانین خودش انجام می دهد. به گفته وی، هر وسیله و روشی برای رسیدن به عدالت جایز است.

ایلگاز (کان اورگانجی‌اوغلو )، وی  یک دادستان بسیار موفق است که همه چیز را طبق قوانین و مقررات انجام می دهد. از این نظر او در مقایسه با سیلین شخصیتی متضاد دارد.

ایلگاز مایه افتخار خانواده و دادستانی محترم در حرفه خود است. او تمام اصول پدرش را که به عنوان رئیس پلیس در بخش قتل استانبول کار می کند، را بکار می برد. ایلگاز تمام اصول مانند صداقت و شرافت را از پدرش متین ( حسین آونی دانیال ) یاد می گیرد.

ایلگاز قوانین سخت گیرانه ای در کارش دارد و بی قانونی و نادرستی را تحمل نمی کند. با این حال، زمانی که برادر کوچکترش سینار (آردا آنارات) متهم به قاتل است، در شرایط سخت و در تضاد با اخلاق کاری خود قرار می گیرد.

سینار پسر جوانی است که رابطه خوبی هم با پدر و هم با برادرش ندارد به خصوص پس از مرگ مادرش . او معمولاً با پدرش بحث می کند زیرا معتقد است که پدرش او را مسئول مرگ مادرش می داند.

زندگی سینار و همچنین خانواده اش با پیدا شدن جسدی در اطراف شهر زیر و رو می شود. سینار متهم است که مقصر اصلی این پرونده است زیرا کارت اعتباری متعلق به پدرش در همان محل پیدا شده است.

به نظر می رسد که سینار کارت اعتباری پدرش را قرض گرفته و آن را گم کرده است. علاوه بر این، سینار در مورد حضور در خانه در زمان قتل دروغ می گوید. او ادعا می کند که تمام شب را در خانه بوده اما مشخص می شود که بین ساعت 1-3 بعد از ظهر بیرون بوده است. همچنین یک ژاکت سفید که خون مقتول روی آن بود در ماشین پدرش پیدا می شود.

سینار مقصر اصلی این قتل می شود. هم ایلگاز و هم پدرش از این اتفاق غیرمنتظره شوکه شده اند. آنها نمی توانند بدانند چه کار کنند، به چه کسی اعتماد کنند و چگونه غرور خانواده خود را بازگردانند.

مسیرهای سیلین و ایلگاز با این پرونده قتل یکی می شود. ایلگاز باید وکیلی پیدا کند که بتواند از برادرش دفاع کند در حالی که همه اتهامات به سمت او هستند. او می خواهد با سیلین کار کند زیرا سیلین می تواند تنها وکیلی باشد که  برادرش را با قدرتی که دارد  نجات دهد.

سیلین می پذیرد که از سینار دفاع کند و تمام تلاش خود را برای نجات او انجام می دهد. در حالی که برای تبرئه سینار کار می کند،حتی زمانی که  ایلگاز و متین  می خواهند همه چیز را طبق قوانین و مقررات انجام دهند با آنها مقابله می کند. 

اما داستان زمانی پیچیده می شود که سیلین  متوجه می شود که خواهر کوچکترش اینچی (اجه یوکسل) در واقع قربانی این پرونده قتل است.

سیلین و ایلگاز خود را در معمایی می یابند که خانواده هر دو را تحت تاثیر قرار می دهد. آنها شروع به زیر سوال بردن ارزش های خانوادگی و مفهوم عدالت از دیدگاه های مختلف می کنند.

داستان سریال قضاوت (یارگی) در مورد یک پرونده قتل است که یک وکیل نترس سیلین و یک دادستان مبتنی بر قانون را به هم نزدیک می کند.

بازیگران سریال ترکی قضاوت

کان اورگانجی‌اوغلو در نقش ایلگاز کایا

پینار دنیز در نقش سیلین ارگووان کایا

 اجه یوکسل در نقش اینچی ارگووان

 

درباره سریال ,
ali شنبه 02 مهر 1401 زمان : 16:11 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

درباره ما
سریال ترکی فیلم ترکی دانلود سریال ترکی فیلم سینمایی ترکی زیرنویس چسبیده سریال ترکی زیرنویس چسبیده دانلود فیلم عاشقانه ترکی دانلود سریال های ترکی نتفلیکس اخبار بازیگران ترک دانلود فیلم ترکی با زیرنویس دوبله فارسی فیلم ترکی سریال ترکی با دوبله سریال ترکیه ای با دوبله فارسی دانلود دوبله فارسی فیلم ترکی
اطلاعات کاربری
موضوعات
آرشیو
  • 1402
  • 1401