loading...

دانلود فیلم ترکی دوبله فارسی و با زیرنویس مناسب دیدن

بازدید : 54

دانلود فیلم Gonul آهنگ دل با زیرنویس فارسی چسبیده

فیلم ترکی جدید نتفلیکس 2022 دل

دانلود رایگان فیلم heartsong

آهنگ دل - HeartSong

موسیقی متن فیلم ترکی Gonul

GÖNÜL Izle / GÖNÜL Indir

 

خلاصه داستان :

خلاصه داستان :پیروز جوانی است که با رفت و آمد از روستا به روستا با برادرش، نواختن ویولن و آواز خواندن در عروسی ها و عزاداری ها امرار معاش می کند. زندگی او زمانی که قبل از عروسی عاشق دست خود به نام سنبل می شود، مسیری کاملاً متفاوت پیدا می کند. سنبل هم در لحظه ای که پیروز را دید عاشق شد. پس از پایان عروسی با درگیری بین دو خانواده، سنبل عروس ناخواسته می شود و تصور می شود که کشته می شود. پیروز که برای نجات سنبل همه چیز را به خطر می اندازد، او را می رباید و به دهکده خودش می آورد. میرزه پدر پیروز با همین مشکلات سال ها پیش و روستاییانش بزرگترین حامیان او می شوند. خانواده سمبل نتوانستند این وضعیت را بپذیرند و اسلحه به دست گرفتند و به دنبال دخترشان رفتند. پیروز و سنبل از رودخانه بزرگ عبور می کنند و برای خلاصی از دست تعقیب کنندگان خود به مکان دیگری دور از روستا می روند. میرزه با پشت سر گذاشتن سعی می کند پشت آدم های بد بایستد.

فیلم Gönül (دل) با تحسین بینندگان همراه شد ؛ موفقیتی دیگر پس از رکورد شکنی «درخت زیتون»

پس از سریال Zeytin Ağacı (درخت زیتون)، محصول جدید ترکیه‌ای نتفلیکس با بازی ارکان کولچاک کوستندیل و هازار ارگوچلو تحت عنوان دل ( Gönül ) منتشر شد و مخاطب را به دنیایی جادویی برد …

در فیلم دل (Gönül) علاوه بر ارکان کولچاک کوستندیل و هازار ارگوچلو، ستارگانی چون بولنت امین یارار، علی سچکینر، سلیم بایراکتار، شوال سام، عایشه دینچسوی، نازمی کیریک، فرید کایا،گونش نفس اوزدمیر، حیدر یلدیلوریل به ایفای نقش می پردازند.

 

برای دانلود لینک پایین کلیک کنید.

 

دانلود رایگان فیلم ترکی آهنگ دل با زیرنویس فارسی

 

دانلود فیلم ترکی GÖNÜL آهنگ دل 2022

در فیلم Gönül ( دل ) داستان عشقی ممنوعه روایت می شود. شخصیت پیروز با بازی ارکان کولچاک کوستندیل عاشق دختری می شود که در شرف ازدواج است. دختر نیز عاشق او می شود. حالا این دو به هم نزدیک می شوند اما این عاشقانه بهایی دارد.

 

یک جامعه عشایری با توانایی های مختلف. پیروز یکی از آنهاست. پیروز که ویولن می نوازد با برادرانش روستا به روستا سفر می کند و در عروسی ها و عزاها می نوازد و می خواند. اما پیروز قبل از عروسی ، عاشق عروسی به نام سنبل می شود. سمبول در نگاه اول عاشق پیروز می شود. آنها شروع به خواندن همان آهنگی می کنند که فکر می کنند فقط خودشان درکش می کنند. عروسی با درگیری غم انگیز بین دو خانواده به پایان می رسد.

 

نگارش فیلمنامه و کارگردانی فیلم Gönül بر عهده سونر جانر می باشد.

دانلود فیلم GONUL دوبله و زیرنویس

 

 

 

سنبل اکنون یک عروس ناخواسته است و باید کشته شود. وقتی پیروز برای محافظت از کسی که دوستش دارد می‌جنگد، روستاییانش بزرگترین حامیان او می‌شوند. پیروز سنبل را می رباید، او را به روستای عشایری خود می برد. خانواده سنبل این وضعیت را نمی پذیرند و اسلحه به دست می گیرند و به دنبال او می روند. پیروز مصمم است تا تسلیم نشود. پدرش میرزا که در زمان خود مشکلاتی از این دست داشت از صمیم قلب از پیروز حمایت می کند. وقتی سیمن آقا می خواست پیروز و سنبل را بگیرد، اهالی روستا تمام وسایل خود را با خود بردند و از رودخانه بزرگی گذشتند و تمام روستا را به جایی دور بردند. میرزا که مطمئن است پسرش با زنی که دوستش دارد به خوشی زندگی می‌کند، پشت سر می‌ماند و با ویولن و زبان تیزش در برابر بدی‌ها مقاومت می‌کند.

 

درباره فیلم ,
ali شنبه 22 مرداد 1401 زمان : 13:23 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

درباره ما
سریال ترکی فیلم ترکی دانلود سریال ترکی فیلم سینمایی ترکی زیرنویس چسبیده سریال ترکی زیرنویس چسبیده دانلود فیلم عاشقانه ترکی دانلود سریال های ترکی نتفلیکس اخبار بازیگران ترک دانلود فیلم ترکی با زیرنویس دوبله فارسی فیلم ترکی سریال ترکی با دوبله سریال ترکیه ای با دوبله فارسی دانلود دوبله فارسی فیلم ترکی
اطلاعات کاربری
موضوعات
آرشیو
  • 1402
  • 1401